neděle 8. února 2015

O mně

Milá blogová sféro,

ráda bych se pomocí prvního příspěvku představila. Jsem nestudentka z Brna ve věku 20+ a mou největší zálibou je kosmetika. Je třeba podotknout, že pojem záliba je v současnosti možná poněkud slabé slovo. A jelikož ve svém okolí nemám žádného závisláka jako jsem já, rozhodla jsem se svoje poznatky, dojmy a nadšení z této oblasti hustit alespoň do potenciálních čtenářů tohoto blogu.

Vítám Vám tedy na svém blogu, snad se Vám tu bude líbit :-)

Co mám ráda?

Kosmetiku. Ach, jaké překvapení. A kromě ní ráda navštěvuji restaurace, bistra a kavárny. Jsem typický kavárenský povaleča mým nejoblíbenějším jídlem je sushi. Dále ráda čtu a mám ráda knížky podle skutečných událostí a pokud možno tragické příběhy (jako příklad uvedu knihy Nikdy o tom nemluv nebo Utekl jsem z Osvětimi).
Odjakživa jsem měla blízko k jakémukoliv tvoření. Vystudovala jsem módní návrhářství a od svých 6 let jsem kreslila a malovala. Baví mě i webový design, design interiéru apod. Doma mám potřebu neustále něco kutit a vylepšovat. V tomhle zvládnu víc jak leckterý chlap. :D Nicméně vysokou školu mám ekonomického a podnikatelského zaměření. 
Ráda chodím do kina a miluju seriály. Mými nejoblíbenějšími jsou klasika jako Přátelé, Teorie Velkého třesku, Gilmorova děvčata, dále Zoufalé manželky nebo Útěk z vězení. Mou absolutně nejoblíbenější filmovou/seriálovou postavou je Chandler Bing. Sarkasmu zdar.
Mám ráda zvířata a doma mám kočku a morče. U rodičů máme potom ještě dva psy. Mívala jsem i rybičky, ale vzhledem k současné bytové dispozici mít velké akvárko nemůžu. Ale byl (a zase bude) to jeden z mých největších koníčků.
Nesnáším, když mě chce někdo fotit.


Jakou kosmetiku mám ráda?

Oblíbená značka dekorativní kosmetiky?
Vyloženě jednu oblíbenou značku nemám, ale nejčastěji mířím ke stojanům Maybelline, Catrice nebo Sephora. Oblíbila jsem si i značku Make-up Revolution.

Oblíbená značka tělové kosmetiky?
Nejradši mám Dove, na druhé místo bych nominovala asi Niveu.

Kterou kosmetickou značku nemám ráda?
Mám vyloženě averzi na Avon. U této značky se mi vybaví slova jako chemie a nefunkčnost.

Bez kterých kosmetických výrobků nemůžu být?
Nedokážu si představit den bez laku na vlasy a bez mycího gelu/pěny na obličej. Ale jinak je těch věcí samozřejmě víc. :)

Rtěnka nebo lesk na rty?
Častěji používám lesky na rty, takže hlasuju spíš pro ně.

Oblíbená barva laku na nehty?
Oblíbený odstín nemám, ale nehty na rukách lakuju pouze tělovými nebo čirými laky na nehty. Nesnesu na nich jakoukoliv výraznější barvu. No nohách jsou to potom různé odstíny růžové, tam mi barvy nevadí. :)

Oblíbená beauty blogerka?
Tou nejlepší je pro mě jednoznačně Carli Bybel!


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za všechny Vaše komentáře :)