pátek 20. března 2015

Bronzer a pudr od Make-up Revolution

Dnes bych vám ráda ukázala dva produkty, o které se před pár dny rozrostla moje kosmetická výbava. Jak jsem už psala v článku o paletkách, značka Make-up Revolution je momentálně hodně vidět a přichází s jednou novinku za druhou. A třeba se tato recenze bude někomu z vás hodit, až nebudete vědět, co při další objednávce přihodit do košíku.


Bronzer Medium matte

Bronzer používám při líčení celoročně, a to ke konturování obličeje. Doposud jsem používala bronzer od značky NYC, ale hledala jsem nějaký více hnědý odstín. Díky načteným doporučením jsem se rozhodla pro Make-up Revolution matující bronzer. Značka má ve své nabídce bronzujicích pudrů více, ale matný seženete pouze tento jeden a pouze v jednom odstínu.


Výrobek má super vymakané balení, které se otevírá jakoby "vysunutím", nikoliv odklopením víčka, jak bývá u podobných líčidel zvykem. Na zadní straně bronzeru se nachází zrcátko a v přihrádce uložená houbička. Která si myslím, že je na bronzer naprosto nepoužitelná, ale vypadá to pěkně. Tomu říkám balení dotáhnuté do konce.



Bronzer je taková klasika, tzn. práší, ale svou funkci splní. Co se týče jeho matujících schopností, tak si nemyslím, že toto je jeden z produktů, u kterého by člověk zmatnění pleti očekával. Je to něco jako matné oční stíny. Nemají shimmer, ale to je vše, co od matné barvy čekáte. Navíc - na zmatnění pleti tu máme klasické pudry, bronzer si jistě nikdo na celý obličej nenanáší (aspoň v to pevně doufám).


Jak už jsem psala výše, bronzer jsem si objednala kvůli odstínu, který měl být přirozený, ne do oranžova. Což byla moje priorita. Dříve používaný NYC mám v odstínu 702A Sunny a ačkoliv kolují spíše opačné názory, já si myslím, že prostě dooranžova je a vypadá lépe na opálené pleti. Jeho nástupce měl být tedy více hnědý. Porovnání odstínů můžete porovnat na fotce níže.



Paradoxem je, že právě na fotce NYC oranžově nevypadá. K čemu ty fotky potom jsou, že :D Oproti tomu jeho nástupce od Revolution se tváří mnohem "barevněji". Fotku proto berte pouze jako orientační. NYC je skutečně oranžovější, Revolution je, nechci říct do červena, ale spíše má jakoby celkově teplejší podtón než NYC. Nicméně na pleti vypadá dobře, z mého pohledu lépe než NYC.

Balení NYC bronzeru už dávno není vcelku :D

Pokud pudr od NYC máte a jste s ním spokojené, s tímto budete určitě také. Jejich vlastnosti jsou prakticky totožné, pouze bych řekla, že NYC je méně pigmentovaný, je oranžovější a v neposlední řadě - Revolution má bezkonkurenční balení! :)

Bronzer seženete zde za příjemnou cenu 99,- Kč.


Matující korektor

Nejsem přílišným zastáncem tyčinkových korektorů, nicméně nedalo mi a za tu cenu jsem ho prostě musela zkusit! :) Korektor je v dostání v 8 barvách od ultra světlého až po tmavý a já jsem si pořídila odstín MC 03 Light.


Zde si opět myslím, že matující funkce u korektoru je jen reklamním tahem. Nebo je tu někdo, kdo hledá cíleně produkt pro matné pupínky? Zcela objektivně si troufám říct, že ne. 

Balení je pěkné, ale zdá se mi tak nějak křehké. Ale co bych chtěla, za tu cenu, že. Odstín je super a i na to, že se jedná o dost světlou barvu nemá ani nejmenší narůžovělý náznak, za což jsem nesmírně ráda. 




Krycí schopnosti korektoru jsou opravdu chvályhodné. Sice jej nelze použít například na kruhy pod očima (ale to dle mě žádný tyčinkový korektor tohoto typu), protože na tomto místě jde vidět a snad i, řekla bych, žmolkovatí?, nevím. Zkusila jsem ho použít lehce pod oko jednou, do vnitřního koutku mezi okem a nosem, a jsem si jistá, že víckrát to už neudělám :D Ale na pupínky bohatě stačí (skvěle kryje, co chtít víc?) a já bych ho viděla jako ideálního adepta na korektor do kabelky jako takovou záchranu "v terénu".


Přehled všech dostupných odstínů. Odstín Light je už sám o sobě dost světlý, takže si myslím, že odstín Fairest bude téměř bílý.


Korektor je k sehnání zde a jeho cena činí pouhých 49,- Kč.

2 komentáře:

  1. Balení bronzeru je velmi zajímavé. Korektor se mi taky líbí. Až si někdy budu objednávat, tak vím, co do objednávky přidat. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Od MR mám doma pár věcí a jsem moc spokojená. Na ten bronzer už jsem taky koukala, tak možná někdy vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za všechny Vaše komentáře :)