čtvrtek 26. března 2015

Fixační sprej Oil control fixing spray Make-up revolution

Jednou z položek na mém wishlistu je fixační sprej od Urban Decay. Vzhledem k tomu, že doposud jsem s podobným přípravkem neměla zkušenost, rozhodla jsem se nejdříve vyzkoušet něco z levnějšího sortimentu. Je sice pravda, že pokud by mi sprej od Make-up Revolution nevyhovoval, mohl by mě odradit od nákupu UD, který by mohl být jinak dobrý nebo pokud by mi MR sedl, naopak za UD by mohly být následně zbytečně vyhozené peníze. Ale zvědavost je zvědavost, že.


Ve svém portfoliu má Make-up Revolution na výběr fixační spreje dva. Jeden slibuje dlouhotrvající životnost make-upu, druhý potom dlouhotrvající matný vzhled. Já se rozhodla vyzkoušet druhý z uvedených, a to matující fixační sprej Oil control fixing spray. Mám za to, že pokud má Oil control za úkol udržet pleť matnou, musí zákonitě současně zajistit dlouhotrvající životnost make-upu. Tedy je to vlastně to samé jako klasický fixační sprej s benefitem kontroly lesku. Tolik z mé teorie a teď k samotnému výrobku. :)



Co říká o spreji výrobce?

"KONEC lesku...naopak...MATNÝ VZHLED po celý den! NOVÝ MATUJÍCÍ FIXAČNÍ SPREJ ti k matu pomůže! Sesterský matující fixační sprej pomáhá odvádět lesk, zaručuje matný vzhled tvé tváři a udrží tvůj celkový makeup na místě, bez rozmazání a vyblednutí. Nastříkej a těš se z 12 hodin neměnného vzhledu!"



A co říkám já?

Začnu balením, které shledávám jako jediné mínus na celém produktu. Jde o to, že dávkování není klasické "sprejové" jako například u deodorantů či laků na vlasy (tedy nádoba pod tlakem), ale pomocí "sprej pumpičky", což znamená jedno zmáčknutí = jeden nástřik. To v praxi znamená, že se musí aplikovat z dostatečně velké vzdálenosti, aby obličej nevypadal jako po sprše, zároveň ale dostatečně blízko, aby na obličeji sprej vůbec ulpěl a nerozptýlil se všude jinde po okolí. Nejedná se tedy rozhodně o žádnou lehkou "mlhu" (jako třeba v případě termálních vod ve spreji), ale o pořádnou nálož, se kterou se musí opatrně. Dávkování se ale dá vychytat. K designové stránce balení výtky nemám. :)


Sprej aplikovaný hodně zblízka

Sprej aplikuji jak na obličej před samotným make-upem (po vstřebání krému), tak na pleť nalíčenou make-upem a pudrem (rozumějte dvě dávky = jistota). Tvářenku, bronzer nebo rozjasňovač lze bez problému použít až na sprej, mně osobně to tak vyhovuje více. Po nastříkání spreje na pleť je potřeba chviličku počkat než zaschne. Po zaschnutí není jakkoliv vidět. Na jedno zafixování stačí v průměru tak čtyři stříknutí (přibližně oblast čela, pravá tvář, levá tvář a střed obličeje).


Výrobce uvádí, že make-up vydrží v původním stavu 12 hodin. Což si myslím, že je reálné u méně mastící se pleti. Mně (klasická mastná t-zóna) vydrží v průměru 8 hodin (jak kdy, moje tvorba lesku má totiž svůj rozvrh a pleť se mi více mastí, pokud se nalíčím brzo ráno než když se nalíčím v 1 hodinu odpoledne). Potom je třeba obličej přepudrovat nebo odleskovat matujícíma papírkama. Tento krok zajistí další dvě hodiny výdrže. Takže schopný make-up, který mě nenutí uhánět okamžitě domů, zajistí sprej zhruba na 10 hodin. Což si myslím, že je slušné! U hodně mastné pleti bude pravděpodobně výdrž nižší. Nutno dodat, že kromě regulace lesku zvládne sprej make-up opravdu i fixovat a udrží ho na svém místě.

Shrnutí:


Závěrem můžu říct, že jsem opravdu nadšená a konečně jsem našla něco, co funguje. V některém z dalších článků popíšu svůj aktuální postup líčení pro matnou pleť s použitím tohoto spreje (a jinak už dám na čas s Make-up Revolution pokoj :D). Pokud už nevíte coby a žádný matující make-up, pudr, krém (doplň podle svého) nefunguje, doporučuji vyzkoušet tohle. Sprej mě tedy docela nažhavil na vyzkoušení fixátoru De-slick od Urban Decay, co kdyby byl ještě lepší?!

Oil control fixing spray seženete zde v ceně 249,- Kč za 100 ml balení.

A co vy? Zaujal vás matující sprej? Nebo znáte něco podobného?

3 komentáře:

  1. Já jsem vlastníkem právě opěvovaného All Nighteru od UD a jsem s ním maximálně spokojená (brzo plánuju recenzi). Sprej udrží pleť ve skvělém stavu celý den a noc, opravdu 24 hodin. Mám už to odzkoušené na několikahodinové cestě z Opavy do Prahy brzo ráno, pak celodenní chození po městě a propařený koncert až do rána. Když jsme se po koncertě (totálně zpocená) vracela prvním ranním vlakem domů, vypadala jsem jako čerstvě nalíčená.

    Maru Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je skvělý, přesně tohle jsem si přála vědět! :D Musím ho mít! Váhala jsem mezi All nighterem a matujícím De-slick. A máš ho ve starém obalu nebo už v tom novém? Protože se bojím, aby s novým obalem nebylo i nové složení..

      Vymazat
  2. Super sprej. Výdrž i cena jsou fajn. A ten aplikátor se mi taky nelíbí.

    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za všechny Vaše komentáře :)