středa 25. března 2015

Kosmetické propadáky I.

Zas tak často se mi nestává, abych nějaký produkt mohla označit vyloženě za propadák. Jednak kupuji kosmetiku často na základě doporučení, a potom patřím mezi odolné jedince, kteří snad v životě neměli z krému vyrážku (šťastná já) :)

Nicméně sem tam se objeví věc, se kterou nejsem vůbec spokojená. A tyto věci si zaslouží stejné doporučení jako všechny dobré výrobky, a to - doporučení nekupovat!




Prvním propadákem je šampon Výživná péče nektaru od Schaumy. Šampon pěkně květinovo-ovocně voní a po umytí s ním jsou vlasy jemné, příjemné na dotek. Ovšem - udělaly se mi z něj šílené lupy! Nutno podotknout, že to se mi nikdy s žádným šamponem ještě nestalo. A že jsem jich už vyzkoušela. O to víc mě to překvapilo, když je šampon určen pro suché vlasy. 

Šampon jsem použila pouze jednou a jelikož žádné další vlasové přípravky jsem nezměnila a po navrácení se k původnímu šamponu se pokožka hlavy zlepšila, je tento produkt jednoznačným viníkem. 


Jako druhý propadák tu mám jeden antiperspirant. Značku Nivea mám obecně ráda, ale tohle byl opravdu přešlap. Na antiperspirant mě nalákala 40% sleva v Rossmannu a řekla jsem si, že obměním můj oblíbený Dove a Rexonu. Ach, jaká chyba.

Mám ráda antiperspiranty s čistou vůní (takové ty cotton clean, powder, shower apod.). Což název "powder touch" vcelku slibuje, ač přítel v něm vidí babičkovskou vůni. No, věc vkusu :D Co je ale problémem - ať použiju sprej z jakékoliv vzdálenosti, ať jej protřepu sebe líp, udělá na kůži bílý flek. Pokaždé. No a v neposlední řadě jeho použití je něco jako chemická zbraň. Zamoří nejen celou koupelnou, ale i místnosti okolo! Opravdu při jeho použití nastane totální nedýchatelno. Hrůza a děs.


Máte s některým z uvedených výrobků zkušenost? 

6 komentářů:

  1. S těmito výrobky zkušenost nemám, ale kupuju jiné věci od těch značek a jsem spokojená. Aspoň vím, co nekupovat :-)

    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šampon je vcelku individuální záležitost, ale ten antiperspirant, ten udusí každýho, fakt!

      Vymazat
  2. Ja spreje vôbec nepoužívam, obľúbila som si guličkové tekuté, tie mi z mojich skúseností robia fľakov najmenej, úprimne som však nenašla zatiaľ taký, ktorý fľaky nerobí, skrátka sa vždy musím prv obliecť a tak si naniesť antiperspirant, inak sú fľaky tak či tak nech si výrobca píše čo chce, ale je to hrôza, asi je to tajná dohoda kozmetických firiem a módnych spoločností, veď ako inak by sme oblečenie zničili keď nie fľakmi od antiperspirantov, dosť ma to hnevá.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tedy s fleky (kromě tohoto) problémy nemám :) Ale mluvím jen za antiperspiranty značky Rexona a Dove.

      Vymazat
  3. Taky jsem měla jeden antiperspirant od Nivey, už nevím přesně název, ale brzy jsem ho přestala používat, protože v naší malé koupelně se pak půl hodiny nedalo dýchat :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za všechny Vaše komentáře :)