středa 18. března 2015

Regenerační šampon a kondicionér Bione

Česká značka Bione Cosmetics rozhodně nepatří mezi ty neznámější, nicméně poslední dobou se trochu do povědomí dostává. Vyrábí tělovou, pleťovou a vlasovou kosmetiku, a to v mnoha řadách. Já jsem vyzkoušela regenerační řadu keratin s obilnými klíčky, šampon a kondicionér, a musím říct, že mě tyto výrobky opravdu dostaly, neb mám od každého už asi třetí balení. 

Řada je určená pro suché a poškozené vlasy. Neobsahuje silikony, ropné produkty, SLS, SLES, syntetická barviva, parabeny apod.


Regenerační šampon

Šampon na svém obalu slibuje lesk, regeneraci, výživu a dokonce i objem. 
Má takovou zvláštní parfemaci. Nedá se říct, že by smrděl, nicméně určitě ani nevoní jako například Aussie. Nedokážu bohužel k ničemu přirovnat, ale není třeba se obávat - v používání neomezuje ;)

Co mě při prvním použití nejvíce překvapilo, byla fakt velká pěnivost. Šamponu stačí opravdu málo (a když říkám málo, myslím tím málo; ovšem výrobce na etiketě udává, že vystačí až na 100 použití, ale buďme realisté, tak dlouho určitě ne) a pění jako "o život". Za což jsem opravdu ráda. Jedno balení tedy vydrží na dost dlouhou dobu.


Mám zkušenost, že při samotném mytí vlasů, šampon většinou nikdy nedokáže vlasy zjemnit, udělat je rozčesatelné a použitelné. Ale při tomto šamponu máte pocit, že už jste si na vlasy nějaké to rozčesávadlo dávno dali. Samotný šampon bez dalších přípravků (kondicionéru/masky) jsem ale nezkoušela, tak nemůžu posoudit, jak by se vlasy chovaly po vysušení.

A jaké jsou vlasy po vyfoukání? Tak prvotně bych určitě zmínila lepší strukturu vlasů. Mám vlasy, které jsou (hlavně ve vrchních vrstvách) docela krepaté a po každém mytí je žehlím. Po použití tohoto šamponu je krepatost určitě méně znatelná. Dalším opravdu výrazným efektem je lesk. Vlasy jsou neuvěřitelně lesklé. Takový výsledek jsem nikdy po žádném přípravku (nepočítám vyloženě lesk na vlasy) neměla. A co slibovaný objem? Ano, i ten, ač ne nijak závratný, lze zpozorovat. Vlasy určitě nejsou upláclé u hlavy jako u jiných (ne všech samozřejmě) šamponů. Jak dlouho ale tento objem vydrží vám nepovím, protože si vlasy doupravuji tupírováním.

Po pravidelném používání lze na vlasech pozorovat zlepšení (se současným používáním kondicionéru), ale doporučuji po spotřebování balení alespoň na chvíli šampon vyměnit, aby vám na vlasech nepřestal fungovat.



Šampony Bione hledejte v menších no name drogeriích nebo na internetu (prý je k dostání i v prodejnách Albert, ale to nemůžu potvrdit). Cena potom činí okolo 70,- Kč za 250 ml balení.

Regenerační kondicionér

Kondicionéry zásadně nepoužívám. Jejich použití mi přijde zbytečné, bez účinků a radši je nahrazuji vlasovými maskami. Když jsem si poprvé kupovala Bione šampon, nikde jsem masku ze stejné řady neviděla (ale vyrábí se), a tak jsem se rozhodla vyzkoušet zatracovaný kondicionér...


Vůně je totožná jako u šamponu a konzistence je taková jakoby našlehaná. Připomíná mi sprchové gely Visible care od Dove, ale narozdíl od nich není problém kondicionér z balení celý dostat.

Abych to zkrátila a zbytečně neobkecávala druhotné věci, tak můžu narovinu říct, že tento kondicionér je opravdu skvělý a doporučuji jej všema deseti. Kdesi jsem četla, že je snad i lepší než maska. Tu jsem ovšem ani dodatečně zatím nezkoušela, takže nemůžu potvrdit, ale jsem ráda, že jsem při mém prvním nákupu pořídila právě tento kondicionér.

Jeho vůně je o něco horší jak vůně šamponu. Ale jde cítit jen lehce, takže žádná tragédie. Vlasy jsou po něm krásné, skvěle rozčesatelné, lesklé... prostě super :) Výrobek skvěle doplňuje šampon a musím říct, že při použití přípravků zvlášť neuvidíte takové výsledky (alespoň dle mých postřehů).



Velikost balení i cena jsou totožné jako u šamponu, tedy cca 70,- Kč za 250 ml.


Přehled dostupných produktů z této řady:


Já pevně doufám, že se výrobce nerozhodne výrobky inovovat. Jak už to bývá - pokud mají být super produkty vylepšeny, vždycky je to k horšímu. Znáte značku Bione?

8 komentářů:

  1. Ten kondicionér mě docela zaujal, od Bione jsem bohužel nikdy nic neměla :(

    OdpovědětVymazat
  2. Tuto značku nepoznám. Já používám masku na vlasy s keratinem a je super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám jednu masku na vlasy s keratinem, zn. Kallos, je dobrá, ale popravdě tyto dvě věci dohromady mi udělají větší službu, než samotná maska :)

      Vymazat
  3. Bione mám hodně ráda. Odzkoušenou mám především jejich pleťovou sekci, ale myslím, že je načase si rozšířit obzory i o vlasovou. Při nejbližší příležitosti kupuji, díky za tip.

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zase nemám ozkoušené věci na pleť, ale četla jsem jásající ohlasy na krém Aqua, tak čekám, kdy na něj někde narazím :)

      Vymazat
  4. Momentálně používám od Bione šampon Cannabis a můžu říct, že mi vyhovuje. Určitě se podívám i po dalších variantách :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem zkoušela ještě šampon tuším s olivovým olejem (nejsem si uplně jistá) a ten tak dobrý jako je tenhle nebyl. Takže už asi zůstanu jen u obilných klíčků :)

      Vymazat

Děkuji Vám za všechny Vaše komentáře :)