sobota 4. dubna 2015

Osvěžující čistící pěna Aqua effect Nivea

Osvěžující čistící pleťovou pěnu Aqua effect uvádí Nivea jako novinku. Netuším, jak dlouhou dobu na trhu je, ale já si jí všimla asi před týdnem, když jsem sháněla nějaké nové čistidlo na obličej. Preferuji mokrý způsob čištění pleti, samotná micelárka nebo pleťové mléko mi určitě nestačí. Od značky Nivea jsem už kdysi zkoušela čistící gel Aqua sensation a byla jsem spokojená, tedy usoudila jsem, že by to nemusela být špatná volba.


Co se týče konzistence podobných přípravků, je mi pěna nejsympatičtější a nejpříjemnější. Paradoxem ovšem je, že tohle je teprve moje druhá pěna (první byla Aknestop od Ryor - výborná) a dříve jsem používala pouze gel, a to Effaclar od LRP na doporučení dermatoložky, který mi ale došel a jelikož objednávám z internetu a potřebovala jsem nutně něco TEĎ HNED, padla volba na Niveu a dál už to znáte.


Obecně musím říct, že je pěna příjemná. Má takovou svěží, možná lehce výraznější (ale neobtěžující) vůni, ale neoznačila bych ji jako osvěžující, neb žádné výraznější osvěžení na rozdíl od jiných čistících produktů nepozoruji. 

Pumpičkové balení je u pěny nezbytností a na jedno vyčištění pleti mi stačí 2 - 3 dávky, záleží, jestli před samotnou pěnou čistím ještě i něčím jiným. A při tomto dávkování teda obsah podle mě docela rychle ubývá.



Etiketa na obalu uvádí, že pěna hloubkově čistí a hydratuje. No. Dle mého názoru a pozorování čistí pouze povrchově. Sice dobře a důkladně (často používám s čistícím kartáčkem), ale když jej porovnám se zmíněným Effaclarem, tak se v otázce hloubkového čištění nedá porovnat. Je tedy vhodný spíše pro jedince s bezproblémovou pletí (což já zas úplně tak nemám, amen), protože od něj nelze očekávat pomoc s nedokonalostmi. Neřekla bych ani, že nějak extra hydratuje, ale to mi nevadí, stačí mi fakt, že pleť vůbec nevysušuje, což je pro mě hlavním parametrem.



Jak jsem již psala, jedná se o příjemný a fajn výrobek a určitě bych si jej pořídila znovu. Má mé doporučení :)

Pěnu seženete prakticky kdekoliv, a to za cenu okolo 139,- Kč za 150 ml.

A co vy? Jaký typ čištění/odličování pleti preferujete?

3 komentáře:

  1. Musím říct, že pěna nevypadá vůbec špatně. Sama jsem si teď čištění pěnou velmi oblíbila a používám antibakteriální čistící pěnu Sebamed, která je fakt úžasná. Je jemná, řekla bych i hydratační a čistí fakt důkladně. Díky ní mám krásně hebkou, čistou pleť bez nedokonalostí a černý teček. Nedám na ni dopustit, když tak vyzkoušej :)

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hmm děkuji za tip, až bude příležitost, mrknu se po ní :)

      Vymazat
  2. Mám ráda Niveu a tato pěna vypadá dobře. Problémy s pletí nemám žádné, tak by mi možná i vyhovovala.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za všechny Vaše komentáře :)