čtvrtek 2. dubna 2015

TOP 3 tekuté korektory z drogerie

Najít dobrý korektor není vůbec jednoduché. Jeden nekryje, druhý se zase okamžitě zaleze do vrásek, asi to znáte. Dnes mám pro vás proto tip na tři dobré drogérkovské tekuté korektory. A nebude řeč ani o Fit me, ani o Affinitone ;) Každý z nich jsem buď už vypotřebovala nebo alespoň plánuji koupit znovu. A to už něco znamená! :)


Lumi Magique od L´Oreal

Tento korektor v peru je doplňkem k make-upu ze stejné řady. Jak název vypovídá, má být, stejně jako make-up, rozjasňující a použitelný na kteroukoliv část obličeje. Dále má údajně hydratující složení a dlouhou výdrž. Je to pravda?


Začnu zase hezky od podlahy. Respektive od obalu. Balení je v barvě růžového zlata a je opravdu povedené. Na pohled působí luxusně a bude ozdobou každé kosmetické taštičky. Korektor se aplikuje pomocí pera. Tento způsob nanášení já moc nevyznávám, protože mi přijde, že aplikátor není schopen produkt sám o sobě rozetřít a zapracovat do pleti. A jinak tomu není ani u Lumi magique. Samotný korektor nanesu na tvář a potom zpracovávám pomocí houbičky nebo štětce.




Textura korektoru je fajn, taková lehká. Díky tomu neoplývá bůh ví jakou krycí schopností. Hodně tmavé kruhy pod očima určitě nevyzmizíkuje. Ovšem to mu nelze mít zase až tak za zlé, protože je určen primárně k rozjasnění. Na druhou stranu člověk si pořizuje korektor spíše ke skrytí nedostatků, že. Nicméně je třeba s tímto faktem při nákupu počítat.

Mám odstín 1 light (celkem jsou na výběr 3 nebo 4 odstíny, nejsem si teď úplně jistá, ale myslím, že 3), který je dost světlý, na ruce působí tak neutrálně, na tváři mi přijde lehounce do růžova.

Co se týče jeho hlavní funkce, a to rozjasnění, musím říct, že ano, rozjasňuje, ale ne nijak markantně a osobně bych si představovala něco o kousek lepšího. Možná kdyby opravdu více kryl? Plusem je, že neobsahuje žádné třpytivé částečky (haleluja!).


Korektor je vhodný na rozjasnění kterékoliv partie obličeje (kruhy pod očima, pod obočí...), já sama jej ale využívám hlavně pod oči a někdy, pokud se mi chce a mám náladu si s líčením více vyhrát, tak na hranu nosu a na horní okraj rtu (což zde nemá žádný smysl, neb přes to stejně ještě plácnu klasický rozjasňovač, ale pro ten pocit :D). Pod oči je opravdu super, nezalézá do vrásek, nejde vidět a vypadá hodně přirozeně.


Hydratačních efektů jsem si tedy opravdu nevšimla, a tak můžu tuto schopnost spíše vyvrátit. Výdrž je dobrá, ale myslím si, že hodnocení výdrže těchto korektorů je dost závislé na použitém podkladu, tedy make-upu. Ale za mě mu dávám palec nahoru.

Možná se může zdát, že recenze nepůsobí zas tak pozitivně na to, že jsem tento výrobek zahrnula do článku s názvem "top 3". Víte, jedno tomuto korektoru upřít nemůžu. A sice - dokážu přesně určit, co je na něm tak super, ale hrozně ráda jej používám a právě jedu druhé balení. Obrázek si udělejte samy :D

Jeho cena je poměrně vysoká, ale dá se sehnat za pěknou cenu v akci. Momentálně je na něj kupónek ve slevové knížce DM.




HD Photogenic concealer od NYX

HD korektor od značky NYX je mým favoritem. Celé balení jsem už dopotřebovala a nové zatím nemám (ale určitě se na něj chystám), a tak jsem nemohla stoprocentně výrobek nafotit, ale snad to nevadí.


Balení korektoru je klasika, která asi nikdy nezklame, ale zároveň neuchvátí. Aplikátor je houbičkový jako u lesku na rty a najdeme ho asi u většiny tekutých korektorů. Za co dávám velké plus je potisk obalu, který opravdu drží a neošoupává se, jak to u podobných výrobků dost často bývá. I po vypotřebování celého obsahu vypadá pořád jako nový.


Vlastním odstín CW04 Beige, což je barva se žlutým podtónem a je to, řekla bych, takový zlatý střed, tzn. vhodný pro normální světlejší až lehce opálenou pleť. Pro bledule moc tmavý, pro opálené moc světlý :)

Víc jsem z prázdného obalu už nedostala :)

Konzistence je taková zvláštní. Je tekutá, ale jakoby suchá. Zároveň ale suchá samozřejmě není :D. Nedokážu to přesně specifikovat. Po aplikaci na tvář vcelku rychle zaschne (ano, teprve tady zaschne, další důkaz, že není suchý) a drží na svém místě.



Na pleti vypadá přirozeně a nezalézá do vrásek i v případě, že ho použijete trochu více. Na tekutý korektor obstojně kryje a kromě kruhů pod očima se s ním dá zamaskovat i nějaký ten menší pupínek.

Ačkoliv NYX patří mezi běžnou drogérkovou kosmetiku, u nás jej seženete zatím pouze v parfumeriích Douglas v 8 odstínech za cenu 189,- Kč.


Instant Age Rewind od Maybelline

Tento korektor v netypickém balení jsem si pořídila na popud amerických youtuberek, které jej chválí až do nebes a u nejedné patří mezi must have.


Jak jsem řekla, balení není tím, co bychom vídali v drogérii denně a je určitě originální. Aplikátorem je velká houbička, která je měkká a "huňatá", lze-li to tak vůbec říct, a použití je dost příjemné a pohodlné. Produkt se dostává ven otáčením vrchního červeného dílu a zbývající obsah je stlačován a hromaděn ke dnu, takže je zcela zřetelně vidět, kolik produktu ještě zbývá a hlavně - díky této vychytávce se spotřebuje opravdu VŠECHNO!



Ačkoliv mám odstín s názvem 01 Light, jedná se o odstín tmavší než bych u nulajedničky čekala. Barva je neutrální, ani výrazněji žlutá, ani růžová. Doporučila bych ho stejné pleti jako u korektoru NYX, tedy světlejší až lehce opálené (ale berte to pouze orientačně).

Textura korektoru je příjemná a krémová. Velmi dobře se zapracovává a splyne s pletí. I při větším nánosu vypadá pořád dobře (ovšem tím větším nánosem nemyslím čtvrtku balení, jak lze v některých videích na YT vidět). Instant age rewind je přesně tím korektorem, kterým můžete maskovat kruhy pod očima stylem "trojúhelník". Kromě kruhů pod očima skryje i menší nedokonalosti pleti a dá se použít i plošněji.


Bohužel se jedná o výrobek, který se do České republiky (zatím?) nedostal, a tak se po něm musíte poohlédnout v zahraničí nebo na internetu. Já jej kupovala v Rakousku (proto se název na obalu liší od toho originálního anglického) a cena byla tuším něco okolo 10 eur.

Orientační hodnocení:
*) Pod oči - jak moc je korektor vhodný k použití na oční okolí.


A jaký je váš favorit mezi tekutými korektory?

6 komentářů:

  1. Mě nejvíce zaujal ten první od lorealu, dokonce se mi i ten aplikátor líbí, i když to je možná nepraktické.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nepraktické, ale já si vypomůžu třeba tou houbičkou, no problem :)

      Vymazat
  2. Ráda bych časem vyzkoušela ten od NYX:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud bych si z těchto tří měla vybrat jen jeden, šla bych taky do NYXu :)

      Vymazat
  3. Mne práve ten Nyx až tak nesedel, ale o tom to je, že každému sadne niečo iné, Maybelline som chcela, ale na feelunique bol len odtieň Light a keď som ho pozerala na google, zdal sa mi pritmavý na rozjasnenie pod oči, tak som to nechala tak, Loreal bol fajn, ale vyslovene ma nejak neuchvátil, najviac mi z rozjasňovačov pod oči utkvel asi Pupa Luminys touch a na zakrývanie nedostatnov Panstik od Maxfactoru:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Panstick jsem kdysi měla a ten zase moc nevyhovoval mně :D Přesně jak píšeš - každému sedne něco jiného :)

      Vymazat

Děkuji Vám za všechny Vaše komentáře :)