čtvrtek 14. května 2015

Maska a víceúčelový krém Himalaya: kombo pro čistší pleť

Tipla bych si, že produkt(y) indické značky Himalaya herbals máte buď už na základě pozitivních recenzí na internetu vyzkoušené a nebo je v obchodech přehlížíte tak, jako jsem to donedávna dělala já. Nicméně od jisté doby, co mi přestala vyhovovat pečující kosmetika (rozuměj krémy) komerčních značek, jsem se tyto přípravky rozhodla vyzkoušet a do začátku jsem si pořídila čistící pleťovou masku a víceúčelový krém...


Oba výrobky obsahují výtažek z nimby která je známá svými antibakteriálními, protiplísňovými, protizánětlivými a dalšími několika anti- účinky. Což by se mohlo hodit, no ne?

Pleťová maska

Oficiální popis:

"Čistící maska, která pomáhá regulovat nadbytečnou tvorbu kožního mazu, čistí ucpané póry a zabraňuje opětovnému výskytu pupínků. Nimba – dobře známá pro své čistící a antibakteriální vlastnosti – pomáhá v kombinaci s kurkumou odstraňovat bakterie způsobující akné. Absorpční jíl chladí a zklidňuje pokožku, zlepšuje texturu pleti a zanechává tak vaši pokožku čistou a klidnou."



Masky, to je moje. Už jste si na blogu mohly přečíst o mých oblíbencích Freeman ve velkém speciálu zde, o pytlíčkových maskách Missha zde a v záloze mám ještě další adepty. Dnes to bude mimo jiné o čistící masce Himalaya. 

Maska je balená v klasické tubě a z balení se dobře dostává ven. Maska je tmavé barvy s řidší konzistencí. Obsahuje docela dost vody a je vhodné ji před použitím protřepat, jinak v tuby vytlačíte převážně tekutinu a maska zůstane uvnitř (názorně předvedu na fotkách níže). Má výraznou bylinnou vůni. Ovšem pojem vůně je dosti zavádějící, podle mého názoru a vkusu jde o smrad. No fakt. Ale mně nevábí nic bylinného. První, co mě při aplikaci této masky napadlo, bylo: "Fuj! Jägermeister!" 


Složení:


Maska má jílový základ. Po nanesení se nechá působit do zaschnutí, tedy takových 10-15 minut, kdy zesvětlá a vy se nesmíte moc smát nebo se vám bude prášit od obličeje. Během působení ze začátku lehce štípe, ale zároveň pleť nedráždí (není po aplikaci červená nebo jinak podrážděná). Smývat jde dobře, čemuž jistě přispívají i středně hrubá zrníčka obsažená v masce, která díky tomu slouží zároveň i jako peeling. 


A efekt? Udělala jsem malý experiment a masku jsem používala každý den týden vkuse. Někdo se teď možná vyděsil, ale nebojte, já mám hroší kůži a masky dva (nebo i více) dny po sobě je u mě normálka. Po prvním použití lze pozorovat hladkou, zmatněnou pleť a stažené póry. Za jednu aplikaci nějaké hlubší čistící účinky nepozoruji, ale! Při pravidelném častém používání vidím, že se pleť opravdu čistí a jde to znát především na pórech na nose a v jeho okolí. Pozoruji taktéž ústup pupínků, je ovšem těžké říct, zda za tento jev může maska samotná, či její kombinace s krémem, popř. krém samotný. A jaký že je tedy onen krém?

↑ Neprotřepaná maska 

 ↑ Protřepaná maska

↑ Peelingová zrníčka


Víceúčelový krém

Oficiální popis:

"Víceúčelový ochranný krém na drobná poranění (popáleniny, oděrky), kožní a plísňové infekce. Krém obsahuje aloe vera, které má silné baktericidní a anti-plísňové vlastnosti, dále pak speciálně zpracovaný zinek (yashad bhasma), který urychluje léčebný proces. Výtažky z Mořeny a drnku čínského mají antiseptické účinky proti vředům a infekcím kůže."


V obchodech hledejte menší papírovou krabičku, ve které se tubička s krémem nachází. Dříve se prodával (četla jsem) pod názvem antiseptický. Na obvyklé poměry je tuba vcelku malá a obsahuje v sobě krém s konzistencí pasty, který se velmi dobře roztírá a ještě lépe vstřebává. Já totiž nemám ráda přípravky, které můžete půl hodiny šudlit po obličeji, nechtějí se vsáknout, popřípadě začnou nedejbože žmolkovat. Tento krém ale pár tahy rozetřete po obličeji a je to. Dál nemáte šanci, je vstřebáno. Výrobek má taktéž bylinnou vůni, ale podstatně jemnější, než je tomu u pleťové masky a nijak mi život neotravuje.



Musím říct, že je to opravdu super podklad pro make-up a hravě trumfne leckteré matující krémy. Zároveň ovšem nestahuje pokožku a řekla bych, že i hydratuje. On totiž není primárně určen ke zmatnění pleti, je to takový vítaný vedlejší efekt.

Složení:


Krém používám výhradně na pleť a pořídila jsem si ho při příležitosti invaze pupínků na mém obličeji. Takže vám neřeknu, jak dobře hojí jiné neduhy. Ovšem pleť se mi zlepšila. Jak už jsem ale řekla výše, těžko říct, zda za tento účinek může maska či krém. Dle mého bych výsledky připisovala spíše masce, ale doporučuji oba přípravky používat dohromady a uvidíte, třeba se vám výsledky také dostaví, pokud máte stejný problém jako já.


Jednou z výhod kosmetiky Himalaya je její cenové dostupnost. Masku pořídíte obvykle za necelou stovku a krém za 40,- Kč. Ovšem například v Tescu se dají sehnat ve slevě, a tak masku jsem pořídila za nějakých 65,- Kč a krém za lidových 25,- Kč. No nekupte to! Za tu cenu je to vážně zázrak. :)

Nimbová řada dále obsahuje peeling, čistící gel či pěnu a pleťovou vodu. A možná i další věci, ale v kamenných obchodech tak široká nabídka není. Nicméně já si některé z čistidel do sady určitě ještě pořídím.


Máte zkušenosti seznačkou Himalaya herbals? Zaujal vás některý z výrobků?
__________________________________________________________________________________________________________________
Follow me: | Bloglovin' ♥| Instagram |


15 komentářů:

  1. Docela mě zaujal krém :) Nedám dopustit na masky od Lush, takže jinou maskou nesháním. :) Jinak kolik stojí ten krém? A kde se dají sehnat? :)
    FASHION & BEAUTY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vše je napsané v posledním odstavečku. Krém 40,- (ve slevě míň) a já kupovala v Tescu. Najdeš třeba i v Albertu.

      Vymazat
  2. Na masku nedám dopustiť, je skvelá!:) Super upokojuje pleť, saje mastnotu, sťahuje póry... A napríklad mňa ani neštípe. Krém som zatiaľ neskúšala, ale plánujem si zaobstarať viac produktov tejto značky, podľa účinkov masky usudzujem, že toto je pre mňa to pravé orechové:) **DAY by DAY**

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si myslím, jen málo co mi totiž hned tak sedne a málo co (zvlášť krémy) si hned oblíbím :)

      Vymazat
  3. Ten krém mě zaujal, značku vůbec neznám :-) Díky za tip :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/kdyz-zari-zelena-hotovo.html

    OdpovědětVymazat
  4. Měla jsem malý vzoreček mycího gelu a byl super :)

    OdpovědětVymazat
  5. Od této značky jsem zkoušela peeling na obličej. Musím uznat, že byl dobrý. jenže se mi nelíbilo složení s parabeny, tak už jsem další balení nekoupila. Pokud vám parabeny nevadí, určitě doporučuju :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Parabeny mi nevadí. Já jsem nad peelingem uvažovala, ale vzhledem k tomu, že už ta maska je sama o sobě peelingová, tak by toho obrušování bylo asi už moc. I když... :D

      Vymazat
  6. Díky za tip, snad na tuhle značku někde narazím a vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  7. Mám masku a tiež som s ňou veľmi spokojná! :)
    ChristyShades

    OdpovědětVymazat
  8. Ta cena mě brutálně překvapila, čekala jsem tak 200,-, takhle se po produktech kouknu, hned, jak se dostanu do velkého Tesca nebo někam :D Nebo je i v klasické drogerce (DM, Teta, Rossman, Jasmín, kdekoli...?) Jen nevím, jestli to vydržím používat, Jägermeistra nesnáším :D

    Zrzavá katastrofaZrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, těžko říct, já jsem cíleně hledala vždycky v Tescu. V DMku si myslím, že nemají nic, v Rosmannu něco jo, ale myslím, že zrovna ten krém jsem tam neviděla (ale třeba jsem slepá). Do Tety prakticky nechodím, takže to ti nepovím a v Jasmínu jsem teď dlouho nebyla, ale taky by tam mohlo něco být :) a potom určitě Albert.

      Vymazat
  9. Jägermeistr? Tak to v ní opravdu necítím :-) Taky tuhle masku mám (kupuju v Rossmannu) a jsem s ní spokojená, krém jsem ještě nezkoušela ale pokud je matující, jdu do něj.

    OdpovědětVymazat
  10. Tuhle značku mám ráda a ten krém naprosto miluju. Mám už několikáté balení a nedám na něj dopustit :)

    Zaměřeno na: ASTOR + Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem si koupila do zásoby, krém i masku :)

      Vymazat

Děkuji Vám za všechny Vaše komentáře :)