pátek 26. června 2015

Letní Sephora katalog

Kdykoliv najdu barevný čtveratý katalog od Sephory ve schránce, udělá mi to radost, a to i navzdory tomu, že málo kdy některou z nabídek využiju. A jelikož vím, že tento katalog nechodí poštou každému, rozhodla jsem se vám z něj to nejlepší nafotit, aby vaše peněženky náhodou o něco nepřišly. :D Tento letní je zaměřený především na cestovní produkty, voděodolnou a bronzující kosmetiku. Kdo odolá?





























P.S.: Stále mi nefunguje internet a nahrání těchto fotek bylo hotové peklo na zemi internetu. Až budu mít příležitost, odpovím na vaše komentáře. Momentálně to bohužel není v mých možnostech. :(


2 komentáře:

  1. No, některým nabídkám se dá odolat jen těžko:-) Ale Sephoru mám dost z ruky, tak se možná odolat bude muset:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Sephoře se budu muset v létě vyhýbat, abych vůbec něco ušetřila na dovolenou :D moc se mi v poslední době líbí sortiment produktů Sephora, ty jsou fakt fajn! zrovna používám bahenní masku a ta nemá chybu.

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za všechny Vaše komentáře :)