středa 24. června 2015

Preview: LE It pieces - Catrice

Limitky od Catrice miluju. Nepamatuji se, kdy by se stalo, že bych si z jediné kolekce nevybrala alespoň jednu věc. Další připravovaná kolekce se jmenuje It pieces a řeknu vám, to je teda něco. Zamilovala jsem se a půlku věcí prostě musím mít! Připravte si zraky a pozor, ať neslintáte. :D













Nutně potřebuji tvářenku (tu hlavně), stíny, laky na nehty a rozjasňující pero. A jestli se k nám tahle LE nedostanu, umřu, přísahám. :D

__________________________________________________________________________________________________________________
Follow me: | Bloglovin' ♥| Instagram |


11 komentářů:

  1. Já doufám, že se k nám ta limitka dostane, když je na českejch stránkách.. :D Já zase nutně potřebuju ty stíny, možná tvářenku a asi taky některou z rtěnek, ultimate stay mám doma dvě a jsou božský, jen si nejsem jistá těmahle odstínama :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tady si nemůžu vybrat jen jednu věc, kterou bych chtěla, ale musím mít všechny. Líbí se mi tvářenka, rtěnky, laky... no prostě tahle LE se Catrice povedla na 1*.

    M.

    OdpovědětVymazat
  3. Doufám, že se k nám limitka dostane, chce to číhat a pak udělat pořádný nálet:-D Za mně to bude tvářenka, stíny, rozjasňující pero a aspoň jeden lak na nehty:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ovšem doporučuji začít číhat nejdřív až tak za půl roku :D

      Vymazat
  4. To fialové trio stínů vypadá dobře. Po zkušenosti s Bourjois zapečenými stíny mám obavy, jestli to bude barvit. Co se týká zapečené konzistence, byla jsem ochotná risknout jedině BH Galaxy Chic, se kterými jsem spokojená:-) Tady u Catrice nevím :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chce to vyzkoušet pak :) já jsem optimistická a myslím, že budou fajn :)

      Vymazat
  5. Ty rtěnky a fialové stíny, oh bože! Akorát si myslím, že se k nám klasicky nedostane, nebo dostane tak za rok :D

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
  6. Za tuhle limitku se snad dám na modlení, aby se k nám dostala... mám zálusk na tvářenku, rozjasňující pero a tu bobulkovou rtěnku. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ty paletky a rtěnky vypadají moc hezky x)

    OdpovědětVymazat
  8. Ach jo, čím dál tím víc mě štve, že u nás Catrice není nikde k sehnání :-/ :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za všechny Vaše komentáře :)