pátek 24. července 2015

Fotopřehled novinek a akcí v drogerii VI.

Po delší době je tu opět fotopřehled novinek a akcí z drogerií, tentokrát v pořadí už šestý. Opět jsem klasicky mapovala drogerii DM a Rossmann a musím říct, že tentokrát mě (narozdíl od minule) pár věcí zaujalo. Jestli vás zajímá co, čtěte dál... :)

Real life filters jsou sady dekorativní kosmetiky od Maybelline, díky kterým údajně dosáhnete vzhledu jako s oblíbenými filtry na Instagramu. No, nevím, osobně mi to přijde vcelku jako blbost, ale proti gustu... :)



V DMku najdete limitku kartáčů na vlasy Ebelin, které jsou inspirované Tangle teezerem. Cena jednoho činí 229,-, ale jestli jsou stejně dobré, to vám bohužel nepovím.




Balea má pár nových produktů na rty - konkrétně balzámy s melounovou a malinovou příchutí a taky olej na rty.



Melounovou novinku má i Labello. Balzám je navíc tónovaný.


Balea má dále pár nových sprchových gelů. Opravdu, tato značka střílí nové příchutě bleskovou rychlostí!


Sprchové gely Original Source jsou vůbec jedny z nejvoňavějších, které v drogerii můžete potkat. První čtyři varianty znám, kokos je pro mě novinkou a vidím ho poprvé. Potěší všechny kokosoholiky, protože vůně je opravdu autentická :)


Sprchový gel ve spreji od Baley. Upřímně si nedokážu představit to používání :D


Pár novinek má i Palmolive. Osobně mě zaujala peelingová varinata Glamorous. Voní krásně.


Ovocné pěny na holení Balea...


V DMku seženete barevné křídy na vlasy od Dermacolu, stejně tak i jejich nové balzámy na rty.


Značku Dove mám ráda a jejich tělové krémy v kelímku patří k mým nejoblíbenějším. V Rossmannu nyní ve výprodeji.



Baleácký olejový peeling se vyprodává. Někde ho uvidíte dokonce s původní cenovou 99,- bez slevy, ale u poklady vás potěší nižší cena stejně jako dnes mě - krásných 63,- Kč. JSem zvědavá, až ho vyzkouším.


Z nové kolekce nude rtěnek od L'Oréal už mám svou favoritku a uvažuji o koupi. Zatím se mi ale nechtělo utrácet :D



Třpytkaté top coaty Colorama od Maybelline...


BB krém v tyčince se mi líbí. Vyzkoušeno nemám, ale tipla bych si, že to bude jeden velký silikon a že bude mastit pleť. Ale je to jen má nepodložená domněnka :)


Po matných lacích přišla Gabriella Salvete s gelovými laky. Barvy jsou pěkné, ale jinak asi nic pro mě.


Nové řasenky od NYC...


Nové laky Color riche od L'Oréal. V lacích se nevyžívám, ale na pohled mě tyto zaujaly. Ale né zas tak moc, abych je pořizovala. Jak říkám - nevyžívám se. ;D


Syoss má v portfoliu dvě nové řady vlasové péče. Oleo rich...


... a Renew 7.


O slaném spreji od Aussie jste pravděpodobně slyšely. Už ho mám vyzkoušený, ale pocity jsou smíšené...


Řada Oil Beuaty od Garnier je rozšířena o tělové mléko pro extra suchou kůži (vínový uzávěr). Mám ho doma a je skvělé.


Nabídka tělových krémů a másel Balea...


K dostání je už i řada Anti-imperfection od Mixy.


Značka Make-up Revolution London se rozšiřuje a v drogeriích už můžete najít celé stojany s produkty. Tento je z brněnské Olympie. Těžko říct, zda ještě nebylo naskladněno, a nebo už je vybrakováno.



A moje klasická otázka na závěr - co vás zaujalo, co chcete vyzkoušet? :)
__________________________________________________________________________________________________________________
Follow me: | Bloglovin' ♥| Instagram |


17 komentářů:

  1. Na ty věci Makeup Revolution se musím podívat jinak moc pěkný článek! :)
    http://anyworld0036.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Makeup Revolution už se těším, až to všechno omrknu :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/07/balea-trend-it-up.html

    OdpovědětVymazat
  3. Tak asi to vezmu postupně. Včera jsem byla taky projít drogérky, a tak už to mám taky omrknutý. U těch filtrů od Maybelline se mi líbí jen ta cena a taky by to byl třeba hezký dárek, ale radši si ty produkty koupím zvlášť, až je budu chtít. Kartáč od Ebelinu jsem si včera koupila a je dobrej. Hezky rozčesává a drží se v ruce. Nemohu ho sice porovnat s Tangle Teezrem, ale vyhovuje mi. Od Balei mě zaujal olej na rty, ale já rty suché nemám a ani je pořádně nemažu, takže zkoušet asi nebudu. Za to mám ten malinový balzám a už jsem ti psala i na Instagramu, že je úplně na nic. Křídy na vlasy od Dermacolu mě taky zaujaly, ale koupit si za 100 jednu barvu, no nevím. Na Makeup Revolution jsem taky koukala a u nás to bylo vybrané stejně a myslím si, že by to mohlo být tak vykoupené, protože o to musí být obrovský zájem a i já jsem strašně ráda, že se MR do drogerie dostal a můžu některé produkty prohlídnout naživo. Sice jsem se rozepsala, ale tentokrát jsem měla k hodně věcem co napsat, tak to snad nevadí. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli nevadí? Já jsem právě ráda, ráda si počtu názory jiných, takže díky za komentář :) Vidíš, ten malinový balzám by mě lákal, ale jelikož balzámy tolik nepoužívám a mám asi 4, a navíc říkáš, že je na nic, tak se bez něj dost dobře obejdu :)

      Vymazat
  4. Můžu se zeptat, kde měli v Rossmannovi tu Makeup Revolution? Takhle to vypadá, že normálně v regále, ne ve stojanu dekorativky?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zřejmě každá prodejna má uspořádání trošku jinak vzhledem k její dispozici, ale tento stojan je mimo dekorativku - je u sprcháčů hned u vchodu do Rossmanna :)

      Vymazat
  5. Nejvíc se mi líbí pomády a sprcháče. Využila jsem slevy na Aussie a konečně koupila :-)
    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  6. Sprháče od Original source mám taky moc ráda, nejvíc mě dostal citronový, to byla naprosto autentická vůně a všem jsem pořád dávala čichat :D Moc se mi líbí, že je značka Makeup Revolution dostupná v drogerkách, zatím od nich nic nemám, tak to asi zajdu omrknout a případně i něco zkusit. Bude recenze na ten slaný sprej od Aussie? Právě o něm taky uvažuji, tak abych věděla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Recenzi plánuji, tak záleží jen na tobě, jakou máš výdrž :D ale být tebou, nespěchám s ním ;)

      Vymazat
  7. Tak tohle jsem neměla vidět. :-) Melounové labello musím prostě mít. :-D Hodně se mi líbí i ty třpytkaté top coaty.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  8. Doma mám sprchové gely Palmolive, které jsem prostě musela mít všechny a sprchové gely Original Source jsou dokonalé, stejně jako Ty vidím kokosovou variantu poprvé a moc ráda ji vyzkouším:-) A novinky od Balea mně taky lákají, jmenovitě hlavně sprchové gely a malinový balzámek, plus určitě budu chtít vyzkoušet balzámy na rty Dermacol a výrobky od Mixy..noo, moje peněženka asi zase zažije pořádný průvan:-D

    OdpovědětVymazat
  9. tyhle články jsou skvělá věc, protože pak už cíleně jdu po produktech a nákup mi netrvá dvě hodiny :D nedávno jsem si koupila ten olejíček od Baley a přijde mi bohužel tragický :/

    OdpovědětVymazat
  10. Skvelý post!:) Chceš sledovať navzájom na GFC? Daj vedieť!:)

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj :)

    Pozývam ťa na letnú súťaž na mojom blogu :)
    Budem rada ak sa zapojíš.

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/2015/08/its-time-for-global-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj, zvu tě na halloweenskou giveaway http://life-babylove.blogspot.cz/2015/10/halloweenska-giveaway.html#more

    OdpovědětVymazat
  13. Mužu se zeptat v jakem DMku jsi byly myslim tim kde v DMku

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj, pozývam ťa na GIVEAWAY na blogu mojej sesternice :)

    http://partofnicol.blogspot.sk/2016/06/mary-kay-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za všechny Vaše komentáře :)