pátek 10. července 2015

Odtajnění obsahu soutěžního mystery boxu

Zajímalo by mě, jestli se na tento článek stále někdo třepotá a nebo jestli upadl v zapomnění. Napínala jsem vás dlouho, pravda pravdoucí. Ale nastal den D a já vám v dnešním článku odtajním, co výherní mystery box z poslední giveaway vlastně obsahoval... 



Tvářenku Jelly glow od Maybelline v odstínu 02 jste už viděli jakožto návnadu při samotné soutěži. U nás se neprodává a ačkoliv jsem ji objednávala z českého internetového obchodu, docela mě překvapilo, že měla asijský obal :D



Baby lips s příchutí Smoothing cherry taktéž není žádným překvapením. Tato verze u nás taktéž není k dostání. 


A je tu první překvápko. Jsou jím dva laky nehty Clubbing color od Miss Sporty v letních barvách.


Dalším produktem v balíčku jsou minerální oční stíny Color Minerals v neutrálním odstínu od značky L'Oréal. Mám takový pocit, že dříve se u nás prodávaly taky, ale v současnosti je v Česku už neseženete.


BB tvářenka v tyčince od NYC patří mezi novinky a v drogerii ji seženete ve dvou odstínech.


Jordana je součástí výčtu značek a výrobků, které u nás taky nejsou k dostání. Tedy mluvíme-li o kamenných prodejnách. oficiální český e-shop existuje a právě odsud pochází černá tužka na oči Glitterama.


Kromě dekorativní kosmetiky obsahoval box i malinko nějaké té péče. Prvním kouskem je víceúčelový krém od značky Himalaya, o kterém jsem mimochodem psala zde a který mám sama moc ráda.


Univerzální krémy Balea v líbivých retro plechových krabičkách jsou oblíbené a jeden z nich nechyběl ani zde a jedná se o malinovou verzi.


Poslední položkou mystery boxu pak byl vzoreček pleťové péče Dermacol.



Tak. A překvapení je vyzrazeno. Co vás z boxu zaujalo nejvíc?
__________________________________________________________________________________________________________________
Follow me: | Bloglovin' ♥| Instagram |


11 komentářů:

  1. Myslím, že toto bol veľmi vydarený box, osobne by som dokázala využiť všetko:) **DAY by DAY**

    OdpovědětVymazat
  2. tá lícenka laky a baby lips vyzerajú vážne krásne :)

    OdpovědětVymazat
  3. Box mi udělal neuvěřitelnou radost :-)
    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný boxík :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/07/must-havecerven.html

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezký obsah, mě se nejvíc líbí jednoznačně tvářenka od Maybelline :)

    Zaměřeno na: Kosmetika Moje ♥

    OdpovědětVymazat
  6. ten krém od himalaya taky miluju, je na akné ú.ž.a.s.n.ý.! :))
    http://plesatazpevacka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Nádhera, na všechno bych našla využití. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to je super balíček. Na ten krém od Himalayi čtu samou chválu, asi ho taky zkusím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě stojí za vyzkoušení, navíc za tu cenu... :)

      Vymazat

Děkuji Vám za všechny Vaše komentáře :)